Ja, je hebt het goed gezien…

De pepernoten liggen alweer in de schappen.

Langzaam maar zeker worden de dagen korter en de gezichten langer. Geintje 😉 Want wie wordt er nu niet blij van fleecedekens, pantoffels en grote mokken chocolademelk? December, de maand van feest, lichtjes en een terugblik op het mooie jaar dat is geweest. Dan wil je je klanten natuurlijk verrassen met een knallend, sprankelend of liefdevol kerstpakket. Net wat bij jouw bedrijf past. Iets unieks, iets vernieuwends…

Iets wat blijft hangen. Maar wat?
Daar komen wij om de hoek kijken!

Deze klanten gingen je voor!

Lekker het nieuwe jaar in

met Eurofolie

Verpakkingsspecialist Eurofolie vroeg ons een nieuwjaarspakket te verzinnen waarin de veelzijdigheid van hun bedrijf naar voren komt. Ook hadden zij de wens om gebruik te maken van eigen producten, zoals de te bedrukken kartonnen bekertjes.
We bedachten een concept waarin de verschillende verpakkingsmaterialen door middel van lekkernijen uitgelicht worden. Kleverige tape in combi met toffees, ingewikkelde folie met snoepveters, luchtige luchtkusssenfolie met macarons en sterke kartonnen dozen met een sterke likeur. Samen gepakt met een leuke nieuwjaarskaart en als pakketje bij hun klanten bezorgd. Feest om uit te pakken dus!

Ik wil ook zo'n sterk pakket!

Een verpletterende indruk met SDT Dongen

Net zo’n overweldigende indruk maken als gebouwen en constructies die met de grond gelijk worden gemaakt? Voor sloop- en demontagebedrijf SDT Dongen creëerden we een cocktailpakket om met de kerst een verpletterende indruk te maken. In het pakket vind je de letterlijk verpletterende stamper, samen met de ingrediënten voor de cocktail waarvan het recept op de nieuwjaarskaart staat.

Ik wil ook een verpletterende indruk maken

Zij het idee, wij het (wok)sausje

Smepro, expert op het gebied van gieten en smeden, kwam met het idee ieder jaar een ander land uit hun internationale klantenbestand in hun kerstpakketten uit te lichten. Dit jaar: China. Het kerstcadeau werd een hotpot. Onze taak om daar een mooi concept omheen te maken wat bestond uit de hotpot, een receptenboekje en een wenskaart. Een uitstekend moment ook om de relaties van Smepro te verrassen met een brochure in hun nieuwe identity die wij voor hen hebben mogen ontwikkelen.

Heb jij ook zo’n goed idee?

Het nieuwe jaar op een kalender

Ook altijd de kluts kwijt met weeknummers of nationale feestdagen? Met zo’n gepersonaliseerde bureaukalender verras jij jouw klanten en zorg je dat je het hele jaar door in de picture staat. Je kan elke maand een product of dienst uitlichten wat voor die klant belangrijk of interessant kan zijn of je eigen belangrijke (beurs)dagen er in verwerken.

Ik wil ook een bureaukalender

Ben je geïnspireerd geraakt door onze mogelijkheden?