voor en door sociale partners
Aandacht voor mens en milieu.
MVB-jaarverslag.
Voluit ook wel Maatschappelijk Verantwoord Beleggen jaarverslag genoemd. Een jaarlijks terugkerend verslag over het voor mens en milieu verantwoord beleggen door Pensioenfonds PGB welke wij visueel mogen vormgeven.
De belangrijkste pijlers en cijfers van het afgelopen jaar worden hiermee gepubliceerd en passen goed bij de merkwaarden van Pensioenfonds PGB: Betrokken, Authentiek, Helder en Samen.
Digitaal is
het nieuwe print.
In dit digitale tijdperk ontkom je er niet aan een magazine ook digitaal te publiceren. Juist ook de reeds gepensioneerden die aangesloten zijn bij Pensioenfonds PGB weten zich digitale media steeds meer eigen te maken.
Of je hem nu vanuit je luie stoel, van achter de computer of misschien wel onderweg bekijkt; PGB Beeld Online is overal in te zien zolang je maar over een werkende internetverbinding beschikt. Wel zo modern.
Misverstanden
de wereld uit.
Dat er veel misverstanden over pensioen zijn dat staat vast. Dit blijkt uit zowel landelijke onderzoeken als specifieke deelnemersonderzoeken geïnitieerd vanuit Pensioenfonds PGB.
Hoe kunnen we deze misverstanden de wereld uit helpen en wat zijn nu precies de misverstanden die leven onder de deelnemers en reeds gepensioneerden? Dat was de vraagstelling die aan de start stond van de campagne welke wij hebben mogen bedenken.
Doormiddel van video’s van échte mensen met échte vragen in échte bedrijven. Niet mooier gemaakt dan dat het is en juist heel herkenbaar. Dat was de insteek waarmee wij de middelen hebben ontwikkeld. Video’s welke gemakkelijk gedeeld kunnen worden op social media, een landingspagina voor werkgevers en “een doos vol misverstanden” zijn enkele voorbeelden uit dit succesvolle concept.
De juiste communicatiemiddelen nodig voor jouw klanten?
Laat je verrassen door de maximale klantbeleving met aandacht voor jou en je klant. Ik stoom jouw doelgroep klaar door het juiste advies, creatieve concepten, gelikte designs en een vleugje humor.