sinds 1981
Vakmanschap
in smeden & gieten.
Understanding steel.
Een compleet nieuwe huisstijl ontwikkelen; daar maak je ons blij mee. Vooral als je mee mag denken over de positionering van een Nederlands familiebedrijf met klanten verspreid over de hele wereld.
Wij hebben hierbij alle geprinte uitingen, maar ook de signing op het pand en alle online uitingen mogen verzorgen.
Een project waar niet alleen wij, maar ook de klant met een behoorlijke dosis passie aan gewerkt hebben.
Het ijzer smeden als het heet is.
Smepro stuurt elk jaar een kerstgeschenk naar haar belangrijkste klanten en daar komt heel wat bij kijken. Het bedenken van een thema, de aanschaf van de geschenken en het geheel nog in een leuk jasje verpakken en verzenden naar adressen verspreid over de hele wereld.
Aan Design to publish was het de taak dit in goede banen te leiden en natuurlijk hier het conceptuele en visuele ontwerp voor te verzorgen. Met als thema “hot” is er gekozen voor de Chinese Hot Pot aangevuld met een menukaart en de spiksplinternieuwe corporate brochure.
Als gegoten.
Met het gegeven dat het huidige logo toch wel heel verouderd was mochten wij een nieuw logo ontwerpen welke meer aansloot bij de propositie van Smepro.
Aan de hand van de kernwaardes zijn we aan de slag gegaan en na meerdere voorstellen te hebben voorgelegd is dit het resultaat geworden. Het logo sluit mooi aan bij de visie van het bedrijf en komt goed naar voren in de verschillende online en offline uitingen welke wij hebben mogen verzorgen.
Één logo waar we trots op zijn en waar de klant maar al te graag mee pronkt.
Maatwerk.
Zoals ook het meerendeel van de producten van Smepro zelf hebben wij de compleet nieuwe huisstijl op maat gemaakt. Van logo tot briefpapier, van website tot visitekaartjes, van fotografie tot corporate brochure.
Ook hebben wij de teksten mogen verzorgen die naadloos in het geheel aansloten en hebben we de propositie bepaald.
Je kunt wel zeggen dat “Understanding Steel” een begrip in de studio geworden is.
World Wide Web.
Met landen als bijvoorbeeld Brazilië, India, Suadi-Arabië en Zuid-Korea als belangrijkste afzetmarkten mag je je toch wel een grote internationale speler noemen. Wat is er dan belangrijker dan een digitaal visitekaartje om jezelf wereldwijd te presenteren?
Precies, niets is zo belangrijk als een goed werkende heldere website welke je op ieder device probleemloos kunt bekijken. Met extra leads generen in ons achterhoofd hebben wij als startpunt allereerst een functioneel ontwerp gemaakt.
Ook onze tekstschrijvers hebben we aan het werk gezet en verzorgde voor ons zoekmachine geoptimaliseerde teksten. Het resultaat: maar liefst 43% meer leads ten opzichte van de oude website!
Klant aan het woord
Ik kan ieder bedrijf dat de wens heeft om (zoals in ons geval) de huisstijl te veranderen, aanraden om contact te zoeken met Design to Publish. Je zult verrast worden door het enthousiasme, de kundigheid en hun betrokkenheid. Boordevol goede, frisse ideeën wat bij ons heeft geleid tot een zeer aansprekende nieuwe huisstijl. Van nieuw logo, tot brochure en nieuwe website. Stop met zoeken en bel Design to Publish, dan komt alles voor elkaar!
Rudi Assink – Smepro International B.V.
Geïnspireerd door dit
knap staaltje werk?
Laat je verrassen door de maximale klantbeleving met aandacht voor jou en je klant. Ik stoom jouw doelgroep klaar door het juiste advies, creatieve concepten, gelikte designs en een vleugje humor.